Sari Yanti Mahu Jodoh Hadir Sendiri, Belum Terifkir Cari Pengganti


Episod penceraian Sari Yanti bersama ahli perniagaan, Mohd Edy Casmadi pada Disember 2014 adalah satu pengajaran buat pelakon tersebut. Bagaimanapun menurut Sari Yanti, apa yang terjadi membuatkannya lebih matang dan sehingga kini dia belum terfikir mencari pengganti.

“Mungkin kerana sibuk bekerja dan membesarkan anak membuatkan saya tidak terfikir mencari pengganti. Lagipun dalam keadaan sekarang, saya tidak pasti adakah bersedia mendirikan rumah tangga semula. Pun begitu, saya tidak menolak andai ada yang ingin berkenalan”

“Bagi saya, biarlah jodoh hadir dengan sendirinya. Saya serahkan segala-galanya kepada Yang Maha Esa. Buat masa ini, perkahwinan bukanlah prioriti kerana saya pernah laluinya sebelum ini. Fokus utama saya kini adalah untuk menghabiskan masa dengan membesarkan anak,” jelasnya kepada Harian Metro.
Tidak mahu berselindung, status ibu tunggal yang dipegangnya hampir dua tahun itu juga dalam masa membuatkan dirinya sunyi namun pelakon ini meletakkan keyakinan kepada takdir.
“Siapa yang tidak sunyi apabila hidup bersendirian? Pernah juga terlintas di hati bilakah saya akan berkahwin selepas melihat kawan-kawan mendirikan rumah tangga. Apa-apa pun, saya percaya detik itu akan sampai juga. Lagipun, bukankah soal jodoh rahsia Tuhan?,” katanya.(rtky/s)
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment